here we go

vaknade upp med ett leende på läpparna idag. Imorgon börjar jag mitt nya jobb, i en annan stad och med helt nya människor. Och jag har aldrig varit så stolt över mig själv, att jag har klarat allt det här och stått på egna ben hela vägen trots alla bakslag och dom som inte trott på mig. Allt går bara man vill, så är det.

ska snart gå och möta mamma på stan och inhandla lite välbehövda saker, ska köpa mig ett par byxor och skor. Och ett träningslinne som jag spanat in alldeles för länge, har förresten mitt träningsmöte imorgon på feel good så nu ska det tränas, minst 5 dagar i veckan. Bara min dumma förkylning kan lägga sig någon gång.

i eftermiddag tar jag tåget neråt mot hallsta, där jag för tillfället ska bo när jag jobbar tills jag får min lägenhet. Och johan möter upp mig vid tåget såklart.

ha en underbar dag hörrni, det ska jag ha iaf.

just idag är jag stark.


såklart kan man inte låta bli att sakna, bästa sporthoppgänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0