what you got

idag är en sån där dag som jag helst av allt bara skulle vilja dra täcket över mig och bara somna från allt, sluta tänka för en stund. När nånting går emot mig ska helt plötsligt allt gå emot mig, nu har capris blivit förkyld så tävlingen i fagersta i helgen blir inställd vilket också betyder att jag missar hela veckans träningar och några veckor framöver med för den delen.
gårdagen spenderades med mina fina tjejer som vände på min dåliga dag och fick mig att tänka bort allt för en liten stund. Vi åt middag och slingade mitt hår som blev totalt misslyckat, och därför tänker jag ta min lilla bil och åka hem till mora nån dag i veckan och fixa till det för såhär tänker jag iaf inte se ut. Senare under kvällen fick vi ett spontanryck och tog bilen in till västerås och gick på krogen, och konstigt nog har vi alltid lika kul tsm, nyktert som onyktert. Jag älskar er mina solstrålar ♥


ska jag vara helt ärlig så känns allt heelt fel just nu, och jag orkar inte ens bry mig om någonting längre. Allt löser sig tillslut, eller hur? Frågan är hur länge man orkar innan man släpper taget om allt man kämpat för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0