amen durå

börjar med att sammafatta helgen lite.

i fredags hämtade jag min efterlängtade vän Linda i Älvdalen, sen åkte vi tillbaka till Mora där vi åt pizza och förade lite hemma hos mig, massa prat hade vi att ta igen kan man säga. Vi körde på tagga låten och sen var det bara att köra, senare på kvällen åkte vi till rättvik med ett härligt gäng där det var marknadsfredag, sjukt mycket folk och hur kul som helst.

lördagen innebar ALL IN, vi firade såklart världens bästa Danni som fyllde 20 år. Hon bjöd på trerätters hemma hos sig, huuur gott som helst och världens bästa sällskap såklart, bara massa härliga tjejer! Efter det blev det Rättvik igen. Dock inte lika kul där som igår, så sjukt mkt folk att man knappt kunde komma fram. Vi åkte hem runt 1 tror jag, lagomt efter en tvådagars. Nu blir det lugnt några helger framöver iaf, har festat för ett år framåt känns det som, haha. Nej, men. Nästa helg blir iaf lugnt, festa och träna går inte så bra ihop heller. Vill ju känna att jag får ut något av träningen också.

Men idag får det bli en lång powerwalk med lufsen, lagom efter helgens bravader. Imorgon åker jag till min Sambo Petra igen och då är det träningsvecka som gäller.


redo för 20 års kalas


middagsmys och den superfina dukningen som jag och Danni fixat ;)


tagg och fototagning på toan, som alltid.


vimmelbild från rättviksbowlingen, lagomt svettiga efter allt dansande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0