awesome

ungefär så känns det nu, trots att jag har en del att ta tag i. Ska sälja alla mina hästgrejer så om någon är i behov av någonting där så är det bara att höra av sig. Och för alla som undrar så nej, har jag inte slutat med ridningen. Utan bara tagit ett uppehåll då jag har andra bitar som jag vill genomföra i mitt liv som inte passar in i hästlivet, tyvärr. Därför måste det bli så just nu, men jag kommer att ta upp ridningen igen direkt jag har möjligheten och tiden för det, jag har ju trots allt mina mål som jag vill nå =)

Jag håller alla tummarna jag kan just nu för att Capris ska komma dit jag vill, vore så himla skönt och en enorm lättnad för mig att veta att han hamnar hos någon bra och vettig person, det är ju verkligen det viktigaste.

annars då, har jag varit duktig och kört ett helvetes springpass imorse, tänkte ut och springa och ta det lite lugnt men hamnade istället på en skogsväg med backar i flera kilometer (och branta sådana också), höll på att spy när jag var framme. Men alltid lika skönt efteråt som tur är och efter det passet så förtjänar jag en myskväll ikväll. Först ska jag ut på en långpromenad med lufsen, han måste ju också få röra på sig =)


du kommer alltid att vara den bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad säljer du allt för nå? :D

2011-10-16 @ 21:11:15
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0