crazy

galen helg, minst sagt. och jag som var helt inställd på att ta en lugn helg, men med mitt umgänge är det näst intill omöjligt. haha, jag bara älskar mina underbara vänner! Det bästa är att jag har alltid lika kul, blir lyckat oavsett. Ni är bäst! 
idag har man dock inte varit lika kaxig, har inte kunnat äta någonting förrän kl 6 och sängen har varit min dejt hela dagen. smällar man får ta när man kör ölspel och sen shottrace med tjejerna på krogen, men det var det värt, helt klart.

efter den här helgen kan jag lova att det blir hårdträning heeela veckan och så ska jag göra ännu ett försök att ta en lugn helg nästa helg. Känns dock redan som det blir omöjligt då Danni fyller 20 till helgen, och det måste ju helt klart firas. Haha, suck.

men, man lever ju bara en gång? eller hur var det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0