jag klarar mig

det gör jag alltid, oavsett motgångarna som dyker upp. Men vad vore livet utan alla dessa motgångar? Det är ju trots allt dom som gör oss starkare =)

allt ordnar sig, med tiden. Den inställningen mår jag alltid bättre av, för det är så sant.

idag ska jag åka till älvis, jag och jonna ska hitta på lite bus och sen funderar jag på att simma på kvällen, ensam. Behöver lite ensamtid ibland också, även om jag har väldigt svårt för att vara ensam då jag är så himla sällskapsjuk :') Funderar iaf på att sova hos min lilla mormor inatt, hon är bäst. Och lyckas alltid putta lite extra på mig när motivationen inte är på topp, då blir det genast lite bättre av hennes kloka ord.

skickar lite extra kärlek till mina vänner, i will never win this game without you. TACK för att ni får mig att skratta, le, och se de underbara stunderna i livet och för att ni även får mig att känna mig levande och uppskattar mig precis som den jag är. Ni är den finaste gåvan jag fått på denna jord.
bäst helt enkelt. världsbäst!  



här har vi en av glädjespridarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0