det går bra nu

full fart, det gillar vi. därav min dåliga bloggmotivation.
Helgen har bestått av massa skoj, bla hockey och utgång med trevligt folk. Jag hade riktigt kul faktiskt, längesen jag mådde såhär bra och kunde ha så otroligt kul, hade nästan glömt bort hur kul man kan ha.
Efter en helg med två dagars utgång känns det extra bra med en träningsvecka så därför kör vi hårt hela veckan, känns helt awesome att ha kommit igång med träningen igen på riktigt också, man mår så sjukt mycket bättre då. Och godiset har vi också minskat på till eeen gång i veckan, mer behövs inte. 

Det blev en powerwalk imorse innan frukost med härliga tjejer sen mora en snabbis och hämta lite grejer och kolla rullskridskor och nu bär det snart iväg på cirkelträning. Jag har kommit på något riktigt kul som jag ska köra igång med på riktigt nu, rullskridskor nämligen. Vi är ett gäng som ska börja köra långturer med det, grymt kul!

Vet inte om jag ser fram emot Västeråsflytten så mkt längre, har kommit upp så otroligt mycket annat just nu som lockar mig mer. Även om det finns många guldklimpar som gör det värt att flytta dit, och just därför ska jag bo där ett litet tag och tillbringa tiden med dom, sedan har jag en grym plan som jag ska genomföra. Men den tänker jag inte avslöja än utan det gör jag när det närmar sig.

Jag kan inte förstå hur jag kan ha gått runt och mått dåligt över någon som gjort mig så fruktansvärt illa under så lång tid och inte insett hur bra jag mår utan det förrän nu, haha så otroligt bortkastad tid. Sjukt vad man lär sig med tiden, men det är väl det livet går ut på i guess. Att gå igenom saker, släppa dom och lämna det bakom sig och gå vidare. That´s it. Och jag har äntligen insett meningen med det, och det känns så sjukt skönt. Livet leker skulle man väl kunna säga, och jag längtar såå till allt jag har framför mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0