my angel

Det har jag försökt säga till dig länge min fina Pernilla!
Men jag kunde inte bestämma ditt val förrän du insåg det
själv och jag är så glad att du gjort det, jag är så glad att du
ger dig själv det du förtjänar, lycka! Förmodligen inte nu,
men den kommer sakta att komma krypandes och det är
då du kommer inse allt som är värt att kämpa för och allt
som inte är det. Och vet du vad, jag är så stolt över dig!
Jag kanske inte är så bra på att visa det alla gånger, men
jag är vilsen i en värld full av möjligheter och val som spelar
in hur jag ska leva mitt liv och vad jag ska göra för att det
jag strävar efter ska bli av, ut och resa! Jag försöker bosätta
mig i en stad som jag älskar, men som inte kan ge mig den
möjligheten och just nu dras jag mellan Göteborg, Norge och
dom jag älskar. Men jag vet att något val är rätt och det kommer
bli bra! Det är det här som är livet Milla, att inte veta vad som ska
hända och sedan förvånas över hur underbart det blev :)
Och jag tror på dig lika mycket som jag vet att vi har en sol
som lyser så pass stark att den gör oss solbrända på sommaren
och ibland på vintern (om man har tur). ..... är en vilsen själ
och det kan du inte ändra på, det är just därför du valt ett liv
utan honom nu. Och du kommer aldrig att sluta förvånas
över saker han gör, för sån är han! Lev livet nu och var den där
spralliga och levnadsglada människa som ..... dödat men som vi
kämpar för att få tillbaka! Jag håller din hand och tillsammans
klarar vi allt och jag vet att du är stark, glöm aldrig det!
Jag älskar dig

Det här skrev min underbara Jonna till mig igår, jag måste verkligen tacka gud för att jag fått de finaste vännerna som existerar på denna jord.
Det är just såna här ord som får en att se framåt och att vilja gå vidare och lämna all skit bakom sig. Med mina vänner klarar jag allt, för har jag dom så har jag allt man någonsin kan tänka sig. Ni är bäst och inget, absolut ingenting kan någonsin ersätta den tryggheten och lyckan som ni ger mig. Love, love och åter igen love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0