move on

Strävar efter någon sorts balans mitt i allt kaos. Är för tillfället bosatt i Strömsholm hos underbart fina människor, som tagit hand om mig sen i fredags och lyft mig en aning från botten, tillräckligt att jag kan ta mig igenom dagarna och sträva mot mina mål som jag har lagt upp. Man får inte glömma bort vem man är när allt runt omkring är kaos, vilket är fruktansvärt lätt och också det jag gjort under ganska lång tid. Från och med idag ska jag stå på egna ben, jag ska hitta tillbaka till den riktiga Pernilla Olsson som alltid vaknade upp med ett leende på läpparna och såg fram emot att ta sig igenom dagen med motivationen på topp. Jag är stark och jag har lyckats tagit mig igenom alla motgångar som följt med mig hela livet. Jag har dessutom blivit starkare efter varje gång jag tagit mig igenom dem. Därför blickar vi framåt nu, världen väntar på mig och det är bara jag som kan bestämma hur mitt liv ska se ut, och se till att ta rätt beslut så att jag hamnar på rätt väg. Jag har gjort mina misstag och även lärt mig av dem.

Jag har ett jobb som jag trivs med, världens underbaraste häst, jordens finaste vänner som tror på mig och stöttar mig genom allt, jag börjar träna på Feel Good på måndag med ett grymt träningsschema och dessutom har jag min fina lägenhet att se fram emot, att flytta till något alldeles eget och starta mitt alldeles egna liv.


Dags att leva lite bitches, för nu är jag Sonja Pernilla Maria Olsson tillbaka med blicken framåt och motivationen på topp!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så ska det låta! Livet är både med- och motgångar men efter varje regn kommer solsken :)...Du är bäst/kram mammi

2011-09-05 @ 17:09:42
Postat av: Linda

Grym är du! Och tack för den lilla kick du precis gav mig också! <3

2011-09-05 @ 18:52:48
Postat av: denice

Du är bäst! Jag avundas dig hjärtat <3

2011-09-06 @ 00:25:51
URL: http://deniceesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0