sunny day

bra dag, lite lugnare än tidigare dagar dock.
Blev en långpromenad med Petra, riktigt skönt och mycket peppsnack. Sen har jag varit och hälsat på min kära farmor och mormor, man måste ge sig tid till det ibland också. Försöker passa på att vara med dem så mycket jag kan nu innan jag åker igen, dom står mig faktiskt närmast när det gäller familjen.

jag har så mycket tankar och ideer som snurrar i mitt huvud just nu, det är så sjukt mycket jag vill göra och som jag vill göra just NU, men jag tror att jag måste börja tagga ner lite och inte ha så bråttom. Men det är svårt att inte längta för nästa höst lever jag livet mer än någonsin kan man väl säga. CAAN´T WAIT!

och sen vill jag bara säga till alla onda människor där ute som lägger sin energi på att vara avundsjuka egoistiska och elaka mot andra och aldrig kan unna någon annan lycka utan bara lägga sin energi på att förstöra för andra bara för att det inte går bra för en själv. SNÄLLA, väx upp och lägg eran energi på att göra erat eget liv till det bästa istället för att förstöra för andra. Lovar att det kommer kännas tuuusen gånger bättre att leva sitt eget liv istället för att försöka inkräkta på någon annans =)
plus att världen kommer bli så mycket trevligare om alla är snälla mot varandra och kan se glädje i någon annans lycka och inte bara i sig själv.

Oj, blev nästan lite förvånad över mig själv att jag skrev det där. Men vafan, that´s true! Och även lilla jag kan säga ifrån :)

Nu blir det en kvällsprommis med dannipanni och sen läggdags, för imorgon ska jag till tandläkaren (hjälp) och innan det ska jag försöka mig på en springtur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0